VEELGESTELDE VRAGEN

Vragen over garantie
Wat is de garantietermijn van de producten?

Wij bieden een uitzonderlijke garantietermijn op gebruikte apparaten van 12 maanden. Voor nieuw & outlet witgoed is de gebruikelijke fabriekstermijn van toepassing.

Meer informatie over de garantievoorwaarden >

Kan ik mijn apparaat ook laten repareren?

Mocht je apparaat onverhoopt kuurtjes vertonen, dan staat onze onafhankelijke en door de topmerken gecertificeerde Technische Dienst in no time bij je voor de deur.

Meer informatie over onze reparatieservice >

Vragen over bezorgen & afhalen
Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorging van witgoed is gratis in een straal van 20 km rondom Best. Buiten deze regio zijn de bezorgkosten € 35,-. De bezorgkosten voor België zijn €65,-. We nemen het oude apparaat mee zodat het verwerkt kan worden via Wecycle.nl.

Meer informatie over bezorgen & afhalen >

Kan ik de apparatuur ook komen afhalen?

Jazeker, je kunt je apparatuur ook zelf tijdens openingstijden komen afhalen bij onze showroom in Best: Fabrieksweg 9. Zie hieronder onze openingstijden:

Maandag: 10.00 t/m 18.00 uur
Dinsdag t/m vrijdag: 9.00 t/m 18.00 uur
Zaterdag: 9.00 t/m 17.00 uur
Zondag: gesloten

Heb je een vraag of opmerking?

    Bij het verzenden van dit formulier ga je akkoord met het privacybeleid van deze website.

    truck GRATIS BEZORGD IN DE REGIO

    Wij bezorgen gratis binnen een straal van 20 km rondom Best.

    home SHOWROOM IN BEST

    Bezoek onze showroom op Fabrieksweg 9 in Best.

    location LEVERING IN NL & BE

    Wij leveren door heel Nederland en België.

    GRATIS BEZORGD IN DE REGIO
    truck

    Wij bezorgen gratis binnen een straal van 20 km rondom Best.

    SHOWROOM IN BEST
    home

    Bezoek onze showroom op Fabrieksweg 9 in Best.

    LEVERING IN NL & BE
    location

    Wij leveren door heel Nederland en België.

    aeg

    © 2024 Copyright, Witgoed Service C.C | Woocommerce Webwinkel door Converzo.nl

    Let op: weet je zeker dat je je bestelling komt afhalen in Best? 

    Please note: are you sure that you will pick up your order in Best?”

    Open chat
    Hallo,
    Kunnen we je helpen?